Yukarı Çık

10 Ocak 2015 Cumartesi

WET N WİLD RUJLAR

Merhabalar merhabalarr :)
Yeni bir post ile karşınızdayım.
 Şimdi size kendileriyle Gratis aracılığıyla tanıştığım "Wet n Wild" rujlardan bahsedeceğim. Aslında bu rujlar hiç aklımda yoktu ancak Gratis'te sürekli gelip bu ruju alıp çıkanları gördükçe meraklandım ve "Just Peachy" ile "Rose-Bud" renklerini hemen bende aldım.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu ruj yazın değil belki ama kışın kesinlikle altına nemlendiric isteyen bir ruj. Yazın çok problem yaratıcağını düşünmüyorum ancak kışın özelliklede şu vakitlerde dudakları nemlendirmediği için kurutuyor. Bu olumsuz özelliğinden sonra gelelim mükemmel renk pigmentlerine...
Kesinlikle tek katta harika renkler diyorum...İkinci katı sürmeye hiç gerek duymadığım rujlar kategorisine aldım hemen :) Kalıcılığı ise kötü değil,orta seviyede diyebiliriz fiyatı ise 9.75 tl . Fiyatına göre gayet güzel,kullanışlı ve tekrar alınabilecekler listemde... Şimdi ise bordo ve kırmızı tonlarını deneyeceğim,merak ediyorum,deneyince paylaşacağım,fotoğraflar altta öpüldünüz :)


3 yorum:

  1. Merhaba canım, blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım tam benim ilgi alanıma hitap eden bir bloğun var benim merak ettiğim ürünleri incelemissin hep eline sağlık:-) hemen takip listeme ekledim seni beni takip edersen daha da mutlu olurum:-) kendine iyi bak
    Http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Canım bloğunu takip ediyorum ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil