Yukarı Çık

4 Ocak 2015 Pazar

Mürdüm Aşkı...

Esmer,sarışın,beyaz tenli tüm kadınlara yakışan, diğer renklerin yanında daha farklı bir havası olan, daha feminen belkide daha kaliteli ve sıcak bir renk...Mürdüm rengi rujlar...Özelliklede kış aylarının vazgeçilmezi 2 tane mürdüm rengi ruj ile tanıştıracağım şimdi sizleri. Flormar Deluxe Cashmere Lipstick DC27 ve Avon Ultra Colour Bold Ruj Vivid Violet.
Flormar Deluxe Cashmere yapısı bakımından Avon'a göre daha mat bir ruj. Dudaklarınızı özelliklede kış aylarında nemlendirdikten sonra kullanmanız size bu ruj için avantaj sağlayacaktır. Her iki rujunda içerisindeki renk pigmentleri olduça yoğun,tek katta bile istenen rengi size vermekte...Ancak dediğim gibi Avon'un ıslak bir bitişi varken, Flormar'ın ki daha mat yapıda. Ben her ikisinide özellikle bu aylarda çok severek kullanıyorum ve kullanmayada devam edeceğim. Sizede denemenizi tavsiye ediyorum. Flormar deluxe cashmere 'i İstiklal Flormar magazasından 17.50 tl'ye , Avon'u ise yanılmıyorsam geçen ayki kampanyada 13 tl gibi bir fiyata almıştım. İyi alışverişler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder